בן גביר יציע: החוק שיחלץ את החקלאי אריה שיף ממשפטו

    ישראל רובין No Comments on בן גביר יציע: החוק שיחלץ את החקלאי אריה שיף ממשפטו

    החוק שיחלץ את החקלאי אריה שיף ממשפטו שבן גביר ידרוש במו"מ הקואליציוני: תיקון חוק דרומי והרחבתו כך שיעניק פטור מאחריות פלילית לא רק למי שנוקט בפעולה כדי "להדוף פורץ", כפי שמתיר החוק הקיים, אלא גם למי שינקוט בפעולה שתכליתה למנוע מהפורץ לבצע את הגניבה

    עו"ד איתמר בן גביר צילום: פלאש 90
    20:50
    01.05.24
    אבי בלום No Comments on "הכל מהקב"ה": אביו של החטוף במסר מחזק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר עוצמה יהודית והמועמד ברשימת הציונות הדתית לכנסת, עו"ד איתמר בן גביר, מתכוון לדרוש במו"מ הקואליציוני לתקן את חוק דרומי ולהרחיבו כך שיעניק פטור מאחריות פלילית לא רק למי שנוקט בפעולה כדי "להדוף פורץ", כפי שמתיר החוק הקיים, אלא גם למי שינקוט בפעולה שתכליתה למנוע מהפורץ לבצע את הגניבה.

    בן גביר מסביר כי "באמצעות הרחבת התיקון, יוכלו בעלי הרכוש להתעמת עם שודדי הרכוש בלי לחשוש מהעמדה בלתי מוצדקת לדין פלילי, ובכך יצמצמו משמעותית את המקרים של פשיעה על רקע לאומני".

    בנוסף, מציין בן גביר כי "כמובן, שבהתאם לסעיף 5(א) לחוק העונשין, התיקון יחול באופן רטרואקטיבי גם על עבירות שבגינן הוגש כתב אישום בטרם חקיקת התיקון, ובלבד שלא ניתן פסק דין חלוט". חלותו הרטרואקטיבית של החוק, אם יעבור, תבטל הלכה למעשה את משפטו של החקלאי אריה שיף, שירה בפורץ שגנב את רכבו.

    עו"ד בן גביר מוסר הבוקר: "המציאות בה נאלצים תושבים בנגב לישון עם אקדח מתחת למיטה וכאשר הם זקוקים לעשות שימוש באותו אקדח – הם אלו שמועמדים לדין היא הזויה ומדינה נורמלית לא יכולה לאפשר לה להימשך. לטירוף הזה אנחנו נשים סוף".



    0 תגובות